umutsuzolma Merhaba 5 haftalık gebeyim dr um önlem amaçlı progestan fitil verdi 2 senedir bekliyordum … Bebeğin yeri için iyi dedi keseyi gördü düşük riski yokken bu fitili kullananımız var mı peki ?
tazebiranne_hg04 umutsuzolma bebeğini yerleşmesini sağlıyor progesteron hormonu bebek için çok önemli tutunup yerleşmesi için o fitil de bunu sağlıyor
3oglanannesi umutsuzolma zararı yok faydası var mutlaka kullanın bebiş daha iyi tutunur 2 senedir dd bekliyormuşsunuz
ahmetinoznuru umutsuzolma ben kullandım çok minik bi lekelenmem olmuştu şehir hastanesi aciline gittim orda progestan yazmış doktor içim rahat etmeyip kendi doktoruma gittim özele doktor baktı bi sıkıntı kanama alanı düşük tehlikesi yok ama tedbir amaçlı on gün kullan demişti kullandım ben
zumradmr_11 Ben kullaniyorim dusuk riskim olmadı ama tansiyon sebepli 2 kaybimvar internetten araştırdığımda gore rahim kaslarini guclendiriyormuş sizede bebeginiz kolay tutunsun diye vermiş olmali
umutsuzolma zumradmr_11 yanıt için çok teşekkürler inşAllah sağsalim alırız kucagımıza rabbim yardımcımız olsun
iremo-2 umutsuzolma merhaba benim herhangi bir riskim yoktu hatta kendim ısrar ettim doktor önlem amaçlı verdi sonra bıraktım bir sıkıntı olmuyor 🌸
Gamze_Krzl umutsuzolma Diğer gebeliklerim erken olduğu için bunda 13.haftadaym ve erken doğum riskini önlemek için verdi şuanda yeni başladım ve kullanıyorum