35lavanta muhtemelen kas ağrısıdır. Benimde etim ağrıyordu. Böyle deri mi altı mi tam anlamıyordum. Hiç bişey yoktu. Doktorum kas ağrısıdır dedi. Onlarında kaynama sureci var. Doktorunuza söyleyin gene. Ama hiç bişey kalmıyor, ne uyuşukluk ne ağrı ne kesi izi hepsi geçiyor, biraz daha vaktiniz var geçer inşallah