Ayse476 Allah nasip ederse inşallah çarşamba günü sezeryan oluyorum kızlar. Epidural mi genel anestezi daha iyi
35lavanta Ayse476 Ben epidural oldum ilk doğumum normaldi oda epiduralliydi bu sezaryen oldu ama hiç düşünmeden epidural istedim her anına tanık olmak çok güzeldi çok şükür belimde falan hiç ağrım yok 🤗