devletten çalışabilir raporunu hangi gün aldiniz. 31+6 da mi 32+0 mi olmasi lazım tam
elifvetomcuk 32 den önce alamıyorsunz zaten yani rapor düzenlenemiyor
32 haftada başında alıp verdim ben
32 olmadan vermiyorlar zaten doktorlar .