Ebraniz
Benimde 27+3 bende çok tedirgin oluyorum bazen oluyor hiç oynamıyor gece biraz oynuyor bu haftalarda hareketlerini sayın falan digorlar ama hiç öyle hareketli değilki sayamıyorum gündüz fazla iş yapıyorum hissetmemem normal belki ama uzanıyorum uğraşıyorum çok az hareket var mesela birde 10 saatin üstünde uyuyor diyorlar hangisine inanalım günün yarısında uyuyorsa sürekli hareket hissedemeyiz ozaman korkmamalılıyız