tarcinnnn Esra87 o doğum zamanı aşağıya inince oluyormuş. 32. Haftadayım bebek normal doğum pozisyonunu almış ama nefes hala aynı :(
Ezgiduru Esra87 benm 28 de döndü ama baya da aşağı indi su an 31+1 oldum aşağıda olduğu içinde yürümek oturmak kalkmak problem 😥
uraz_ve_annesi- tarcinnnn ben 25+6dayım bebeği kasıklarımda hissediyorum hep yukarı ne zaman çıkacaktı geri inecek bu ay
tarcinnnn uraz_ve_annesi- vallahi ben de şaşırdım doktor girmiş deyince 😅 hareketleri hep sağ üst tarafta hissetmeye başlamıştım
Nur_208 Haftadayım ama bebek hala dönmedi ileriki haftalarda dönme ihtimali var mı aceba biliyor musunuz ?
Esra87 Ezgiduru aşarda olsun yeterki 😔gerekirse kalkmam yerimden hiç bir iş yapmam ama nefes darlıgı fena boğulacak gibi oluyorum inanki.🤦♀️🤦♀️
meryemnarin 36+4 oldum bebek asagi indi ama halâ bende bogulcak gibi oluyorum kaburgalarim sıkışıyo resmen o yuzden bebisler cikana kadar bize rahat nefes almak yok kizlar 💜😃