Kızlar şimdi ben çalışıyorum SGK yatıyor ama maaş hesabıma yatmıyor ücretimi elden veriyorlar 90 gün primim doluyor e devlette baktığım da yani bu sene içinde çalıştığım gözüküyor maaşın hesabıma yatmaması sorun olur mu bu ilk sorum ikincisi 32.hafta da rapor alıp muhasebeye veriyorum doğumu yapınca da para hesabıma yatıyor değil mi teşekkürler şimdiden