Gamzeates Kızlar bugün ağrım vardı 30+1 olcaz benim bebiş doğum pozisyonu almıs baş aşağı dedi doktor sizlerin de öyle mi
Hilal-95 Gamzeates 30. Haftadan snra bebek baş geliş olması beklenir canm zaten sonrakı haftalarda yeri daralır ve dönmesi zor olur benm bebeğimde 30. Hafta söndü