Zeliseyup benim ilk gebeliğim aynı şikayetle gittim adet geçiriyor gibi olur dedi sonra bulantılarım başlayınca kaşık ağrılarım oldu Protestan başladık canım şuan 11 haftalık oldum kanamam olmadığı İçin elhamdülillah progestanı bıraktık ihmal etme git yine de derim ama her adet dönemim de karın ağrın olur demişti bu ayda dediği gibi oldu