Cennetkusu192 XGoncaa kumtel fanlı ısıtıcı kullanıyorum aşırı memnunum heryerde taşuyabılıyorum cocuk buyuyunce dokunsa bile yanma VS gıbı rıskıde yok fişi çektıgınız an ısıtıcı kapanıyor