Güzel anneler.
Yazan, dua eden, iyi dileklerini gönderen herkese çok çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız.
Annemin ameliyatı az önce bitti, doktor ile görüştük ameliyat başarılı ve gayet iyi geçmiş, annem şu an yoğun bakımda. Henüz onu görmedim ancak durumunun iyi olduğunu öğrendim.
Tekrar hepinize teşekkür ederim, çok sağolun. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻