Bende 37 haftadayım , doktor bebek büyüdüğü için hareketleri daha az hissedebilirsin demişti ki tam tersi benim oğlan daha bi hareketli olmaya başladı ve canını acıtıyor artık 😁 Sağlık ocağına git erkenden yarın kalp atışını duy istersen için rahat etsin , yada gidebiliyorsan acile de gidebilirsin agrım var vs de hareket hissetmiyorum de bakıyorlar.