Esraa_21 Kızlar birşey soracaktım size ben 31haftalik 2 günlük gebeyim bende baş ağrısı baş dönmesi oluyor aynı durumda olan var mı
ipekarel bsraaktan Allah Allah herkeste aynı haftalarda var herhalde bende öyleyim bı dengesizlik sersemlik anlamadım ya
Aliyegunes 3oglanannesi Lig bu 30 haftalrda bsey var inanılmaz bacak ağrısı baş ağrısı dün gttm kasıklarıma krmo grio die allhtan sancı yoktu ama baskı doldunluk sertleşme varsa ihmal etmeyin rahim ağzını ölçüyorlar
3oglanannesi Aliyegunes rahim ağzı takipliyim ben zaten erken doğum geçmişim var şükür 38mm şuan iyi bkm 2 haftada bir kontrol ler sık zaten inşallah bı düzen gitse oda yeter
3oglanannesi Aliyegunes evet kan basıncı arttığı için baş o kadar ağrıyor bence benimde aşırı ağrıyor geçen gün bayılıyordum bide 2 adım yürüdüm ne tansiyon kaldı ne derman zor günler çabuk geçer inşallah