Kizlar cok uzun oldu ama mecbur olanlsri anlattim aralik ayinda esim isinden ayrildi evdeydi subata kadar boyle devam etti bu süreçte ev taşıma işimiz vardi araliktan subata kadar esya koliledik kıstı dışarı pek çıkamadık ben hem hamile hem ev topladım ilk aylarimdi biraz uyuşuktum ama hep kizimla(2yasinda) ilgilenmeye çalıştım ama esimde evde olunca artık dışarıda soguktan cikamiyoduk kizim tepemizde geziyodu zaptedemiyoduk esiminde benimde ara ara sabri tukeniyodu bi kac sesimiz yükseldi asla istemediğimiz ama stresli olduğum uz bi donemdi esime emanet edince oda bilgisayardan belgesel cizgi film falan aciyodu bi sure sonra baktım kizim elini agzina götürüyo sonra baktim tak tak tirnak yiyo basta ses cikarmadik unutur diye esim durmadi uyardi surekli ben ses etme dedikçe o karıştı neyse memlekete taşındık bu sefer farkli insalar gördükçe elini agzina götürdü herkes uyardı biz uyarmiyoruz birsey demeyin dedikçe kimse takmadı uyarildilca gizli gizli yapmaya başladı aci oje surdum konuştum ama nafile caresiz kaldim her kes aaa tirnak yiyo yapma yapma elini cikar bilmem ne diyo deli olacam piskologa gidecem ama hala kendim bi çözüm arıyorum piskolog veya bu durumu aşmış birileri lütfen yardim edin