ahmetinoznuru 9 aylık birlikteliğin ardından 11/05/2022 de doğum yaptım, oğluşumu kucağıma aldım çok şükür. Rabbim evlat isteyenlere en hayırlı zamanda evlat, doğum bekleyenlere sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin. Artık daha çok happy kidsteyiz ☺️👩🏻🍼
ahmetinoznuru elfkara çok teşekkür ederim 🌸ah en büyük sıkıntım o oldu galiba sütüm gelmedi doğumdan sonra hastanede şırınga ile mama verdik 2. Gün biberonla verdim çünkü ben 2013 te göğüs estetiği yaptırmıştım bu sebeple sütüm gelmeyecek diye düşündüm ama 5. Gün sütüm geldi çok şükür ama mamayla desteklemeye devam ediyorum ameliyat durumum olmasaydı umutsuzluğa kapılıp biberon vermezdim sabredin biberon vermeyin böyle durumlarda
elfkara Olsun onu dusunmeyin çok şükür sutunuz geliyor ♥️ Ben yine de her ihtimale karsi biberon koyacagim cantaya cok dua ediyorum sütüm gelsin diye tabi son 10 gunum falan kaldi doguma goguslerimde pek bi hassasiyet yok sanki bilmiyorum ama umarim sütüm gelir saglicakla buyutun insallah ahmetinoznuru
ahmetinoznuru elfkara o kadar ağladım stres oldum ki benim yüzümden süt gelmiyor diye tevafuk topuk kanına gittiğimizde ebemiz bi bakayım diye sıktı göğsümü süt gelince ben eşim kayınvalidem oturup ağladık 🙁kesinlikle yanınızda mama olsun hastane vermese perişan olurduk ama kaşık ya da şırınga öneriyorlar emzirme eğitimine gitmiştim de. Çok zorlanıyor şimdi bi meme bi biberon. İkisini de tutamıyor bazen. Sağlıcakla kucağınıza alın İnşaAllah kolay doğumlar nasip olsun 🌸 normal doğumsa eğer merdiven inip çıkmayı squat yapmayı ve pilatesi öneririm