Nuraslanklc yok estagfurullah ☺️Benim tüp bebek ile oldu ama kese gözükene kadar bunu anlamanın hiç bir yolu yok malesef ben de hatta şöyle oldu ilk betam 700küsür civarıydı tam hatırlamıyor 5 haftalıkken tek dedi bize doktor biz tabiki çok sevindik tedavi ile olunca teki çifti düşünmüyor insan tekrardan iki hafta sonra gittiğimde ikizmiş yA bunlar dedi ben şok 😳🙏🏻🤲🏻Yani kese gözükmeden anlamak mümkün olmuyor hayırlısı olsun inşallah sizinde hayırlısıyla gönlünüzden geçen ne ise rabbim size nasip etsin 🌺