Belki saçma gelicek ama benimde ilk gebeliğim de doğuma kadar orta cizgim göbek çevrem böyle kap kara oldu bianda anlamadım doğumdan sonra karnımı iyice kese yaptım iki kese de gitti 😂😂 Neden oluyor bilmiyorum ama bana da olmuştu bı kese yap kız belkim gider köpüksüz kese yap ama ıslat sonra sürttür bence gidicek gitmezse bı cilt dokotruna görün istersen cnm