Merhaba gebeliğimin 15. Haftasındayım başından beri bulantı kusma şikayetlerim var bunun için prilam kullandım ama son iki haftadır işe yaramadı doktorum sabah iki tane daha iç dedi malesef o da işe yaramadı hiç bugün kadar kötü olmamıştım sabah gözümü açar açmaz kustum ve şuan hastanedeyim saatlerdir burdayım şimdi yatış verildi serum yedim hala 2-3 kez su kustum şimdi doktorum iğne verdi iki tane belki üşütmüş olabilirim çünkü uzun zaman sonra ilk kez dün dondurma yedim ne patates çubuk kraker leblebi hiçbiri işe yaramadı sizce ıhlamur bal iyi gelir mi yoksa arttırır mı ağrıyı bilen var mı eşim deneyelim dedi??