Birdeok yoğun olduğu dönemde ben kulak çubuğunu sirkeli suya batırıp, dış bölgedeki beyaz lezyonları aynadan bakarak temizliyordum, özellikle vajina girişinde. Tabi bunları yaptığımda gebe değildim, gebeyseniz yapmayın. Banyo suyuma elma sirkesi koyuyordum. Flucan tablet içtim bir kutu içinde 2 tane var 5 gün arayla içiyorsunuz, 7 günde neopenatran forte ovül kullandım. 2 ay boyuncada her yumurtlama döneminde bir tane flucan aldım, hormonal değişimle tekrar etmesin diye. Mantar çok sıkıntılı bir hastalık, en ufak birşeyde tekrar ediyor, ama yazdıklarımı uygularsanız bence tamamen kurtulursunuz. Ben o kadar yoğun bir mantar enfeksiyonuyls hastaneye gitmiştim ki, devlet hastanesinde doktor bana nasıl dayandın buna güzelim, çok yoğun mantar lezyonları demişti. Kültür felan alınmıştı candida albican çıkmıştı.