bebegimibeklerken94 Merhaba arkadaşlar NTS çekilmek için acilden giriş yapsam akşam yaparlar mı kasılma sancı olduğu zaman
cileklicookie bebegimibeklerken94 Devletten girdiğimde yaptilar kac sefer ama bunlar hep dogumhanede yapiliyor devlettw yani 4 devlete gittim hepsinde ayni. Özeli bilmiyorum yaparlar onlarda uygun gorurlerse
Merve6334 bebegimibeklerken94 ben şehir hastanesine gidiyor. Kadın doğum acilde bağlıyorlar hemen sorun olmuyor