FundaT Kizlarrr bende dogurdum cok sukur 🙏 sezeryan oldum malesef atesim cikti 39 oldu baya oglumda stress yapinca ugrasmadik riske atmak istemedik 🤷yavrum kucagimda uyuyorr suan zorlu ilk gecemizi gecirdik cok sukur darisi bekleyenlerin basina insallah 😍😍
Sevilay3298 FundaT Gözün aydın canım 😇 çok sevindim sağ Salim birbirinize kavuşmanıza minik savaşçılarımız zaferle kucağımızda çok şükür 🙏🏻 sana acil şifalar meleğine de sağlıklı uzun ömürler diliyorum 😘
Hs4523 FundaT yaa çok sevindim siizin adınıza Allah sağlıcakla büyütsün inşallah🤲 İnşallah bende buraya doğurdum diye yazarım tez vakitte