Nebyaa Hastane biraz uzakta esim tek gidip alsa benim icin daha iyi olur ona verirler mi belgeyi benim imzam vs. Herhangi bisey gerek olur mu ?
nurcan_26g Nebyaa eşinizin gitmesi yeterli bende arefe günüydü bayramdan sonra eşiniz gelip alabilir demişlerdi . İlk oğlumda da zaten eşimin imzasıyla alınmıştı kimlik vs işlerinde de hep eşim tek gitti
alinbezayan Eğer mobil ya da e-imzanız var ise edevlet üzerinden nüfusa kayıt işlemlerini tamamlayabilirsiniz; hastaneden doğum belgesi alıp nüfus müdürlüğüne girmenize gerek olmaz.