Merve6334 Yunrey beklemedeyiz 36 olucaz karnım aşağıya indi yalancı sancılar var ağrım çok bekliyruzzz
guzel_anne1 kubra44 Yaaa Nasıl bir duygu acaba ilk karşılaşmanız 🥲🥲 Sabırsızlıkla bende bebişimi bekliyorum 🥰
Merve6334 Yunrey doktor normal dedi dönmüş bakalım ağrılarım arttı anneme çektiysemmm erken doğurucammm
Merve6334 Yunrey doktor normal dedi dönmüş bakalım ağrılarım arttı anneme çektiysemmm erken doğurucammm
VebnesSebili Yunrey Zorunlu sezeryan olacak malesef. Çatı darlığı var ve suyum baya azalmış. Hiç açılmam da yok. Doktorum riske atmaya gerek yok dedi bizde kabullenmek zorunda kaldık.
BusePolat Hazırlıklar tamam sadece annem beşiğin içine yün yatak yorgan yapiyo o kaldı babamız gelicek onu dört gözle bekliyoruz 35+3 üm baş aşağı döneli 4 hafta oldu hala baş aşağı gun sayıyoruz işte normal olucak insallah ne zaman gelirse bekliyoruz
eliftkara haziran 25 gün verildi bana. Fakat daha erken gelicekmiş gibi hissediyorum. erken doğum neden olur?
Ynme VebnesSebili Çatı darlığını doktor ilk çatı muayenesinde mı söyledi? Bugün doktorum çatı muayenesi yaptı ama bana bir şey söylemedi çatin dar veya uygun diye o an bende unuttum sormayı.
Esma55 Birazdan 38 olcaz ama yalancı sancı bile yok karnım indi 35 haftadan beri kanal da cok yürüş yapıyorum hergün 4 kat inip çıkıyorum ayyy bı hafta gelse keşkeee
Nazilimmmm Son 24 saat rabbim sağlıkla kucağıma almayı ve buradaki bütün annelerin saglila evlatalrina kavuşmayı rabbim nasip etsin