BaharSnss55- Kızlar bebek arabasını pusetlı takım m alım yoksa baston bebek arabası mı alım çok kararsız kaldım bırde önerdıgınız araba marka model var mı ?
iremss BaharSnss55- yani ben pusetli kullandm çok memnun kaldm şmdi 26 aylık kızım baston arabayı yeni yeni düşünüyorum Kimine de puset kullanışsz gelip direk baston kullanıyo bence pusetli yani ilk zaman puset oto koltuğu gibi de kullanılıyo