ipekarel Tansiyonum da normal ama yatınca birden beynime kan sıçrıyor gibi ateş basıyor yüzüme vücuduma böyle olan varmi
aslhankrhan94 ipekarel Benimde öyle oluyor bu aralar. Hele geceleriii aşırı ter ateş basıveriyo 🙄 33.haftaya giricem yarın, haftalarımız ilerlediği için normal bence 🤔🤭
Damlatuurgut ipekarel bende tansiyon şeker yok ama doktorum östrojen hormonu arttığı için bu şekilde oluyor dedi
ipekarel Gebelik şekeri enfeksiyon kansızlık falan da var bunlardan mi acaba tansiyonumu olcuyorum normal çıkıyor
aslhankrhan94 ipekarel Yok canııımm dur benimde aklıma sokma öyle şeyler 😳🤭 Şekeriniz de varmış ya o yapar ama gebelikte yapıyor diye biliyorum. Yine kontorle gittiğinizde doktorunuza sorun aklınız kalmasın 🌸
ipekarel aslhankrhan94 sormaz mıyım hiç beyin kanaması olsa böyle konusamazsin dedi büyük ihtimalle bu kadar şey çıkınca vücudu beyni dengesizlestirdi
aslhankrhan94 ipekarel Aynen bir de hafta ilerledikçe hormonlar tavan yapıyo. Vücut dengesi şaşıyor malesef. 😟
aslhankrhan94 ipekarel Ay bende öyle 🙈 Rabbim hayırlı zamanda hayırla gelmelerini nasip etsin de sabredicez azcık daha napalım 🙃
ipekarel aslhankrhan94 ya bilmiyorum valla inşallah sağlıkla gelsinler aama gerçekten bu sersemlik dengesizlik inşallah doğumdan sonra gecer