Berikaasya Bayanlar izmirde olupta devlet hastanesi olarak sectiginiz veya sececeginiz hastane varmi sebebi nelerdir
Merve201119 Berikaasya devlet hastanesine gitmiyorum fakat iki kere açılınca gittim orda uzman doktor çağdaş bayram var ona denk geldim iki keresindede okadsr güzel ilgilendi acil olmasına rağmen bebeğimin iki üç tane resmini bile vermisti
Pinarhmglu1 Berikaasya geçen sene kızımı buca kadın doğum Hastanesi’nde doğum yaptım 9 aya kadar özeldeydim özelden ona geçiş yaptım Fadime türe doktorun adı şu yine hamileyim sanırım doğum yine orda olucak Doğum esnasında 3 hemşire 2 ebe vardı yanımda sık sık kontorl ediyorlar odalar tek kişilik temiz ve güzeldi..
Gny18 Berikaasya izmir 9 eylul egitim araştırma hastanesine gidiyorum. Doktorum Ayşegul hanim gercekten cok ilgili bir doktor. Ben ikiz bebeklere hamileyim 9 eylul hastanesi tam teşekkürlü hastane olduğu için orayı tercih ettim evime de çok yakın. Ama urla devlet hastanesini de önereyim araştırmalarım sonucu izmirde en iyi anne dostu hastane diye bilirim çalışanları olsun hastane temizligi olsun süper.
Dnzsby Berikaasya cigli devlet hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım doktorlar hemsireler çok güler yüzlü odalar 2 kişilik temizdi
Ozde123 Gny18 merhaba bende dokuz eylüle gidiyorum ama özel muayene oluyorum Mehmet hocaya ama doğumla ilgili ücret filan konuşmadık odalar nasıl oluyor sizin bilginiz var mı acaba
Nurdan54 Berikaasya Yapacak bişey yok özelde vermek istemiyorum 5binden başlıyo zaten normal doğum nasipse kızımda da ben devlete gittim 1 gece kalıp çıkılıyo başka ihtiyaçlarımı karşılarım o parayla çiğli içinde iyi deniyo Ege üniversitesi içinde o ağrıyla etrafa bakacak durumum olmaz heralde😀😀😀
Gny18 Ozde123 merhaba canım benim doğumum normal olmayacağı için daha bilgi edinmedim ikiz bebeklere hamileyim muhtemelen sezeryan olacagim. Ama odalarla ilgili kotu bir şey duymadim gayet temiz diyorlar. Zaten ekstra para verip tek kişilik oda tercih ede bilirsiniz diye biliyorum.
Babymomhappy Buca kadın doğuma Halit Yavuz Vidinli’e gidiyorum son 5 haftam kaldı başlarda özele gidiyordum yanlış test sonucu araştırmalarım sonucu buldum Halit hocayı o kadar tatlı dilli ilgili biri ki umarım doğumum planlı olurda doğumuma da kendisi girer.
Zambak55 Berikaasya Urla’ya gidiyorum gayet memnunum zaten gidecek başka hastane yok tepecik Buca vs iyisi denk gelmedi özellikle tepecik hijyen Vs yönünden çok çok kötü sadece acil durumlarda gittim Urla devlet çok temiz dr iyi ama son haftamdayım dr yok şuan randevu alamıyorum direk gidicem iki gün sonra 40hafta oluyor