Tenay aynı haftada bende de olmuştu adet ağrısı gibi ağru hastaneye gitmiştim ama pişman olmuştum nst de sancı çıktı ama açılmam olmadığı için eve göndermişlerdi daha sonra kendi doktorumla iletişime geçtim dinlen duş al geçmezse ve düzenli olursa bi de suyun kanaman olursa gel bunlar yalancı sancı dedi özellikle bu haftalarda çok olur dedi bebeğinin hareketlerinide sürekli kontrol et hareket azalırsa ve dediğim belirtiler olursa git doktora derim ben nacizane fikrim bu