Kızlar bugun aksam ustu belimin sag tarafına felaket bır agrı gırdı agrı kesıcı aldım ıkı kez ama gecmedı belkı magnezyum kullanmıyorum dıye olabılır dedım onuda aldım ama fayda etmıyor her nefes alınca bıcak saplanıyor sankı bıde hafıf den kasık agrım var acıle gitmeli mıyım ayrıca enfeksiyon yok cuma günü doktor kan ve idrarda isteyip baktı