ElanurEflin_23 Merhabalar kizlar 37 haftalık hamileyim hamilelik boyunca telefon elimden hiç düşmedi surekli birşeyler izliyorum bakıyorum Acaba bebeğe etki etmismidir sonuçta radyasyon sizde benim gibi sürekli telefonla oynuyor musunuz ?
Duygumiran ElanurEflin_23 ewet canm benmde elimden dusmedi ya oyun oynuyorum yada telefonla konusuyorum ama hic bissekilde yanimdan atmadim radyasyon illa var ama ultrason cihazindaki radyasyonu barindirmiyor bilginize
Deleted4445656 ElanurEflin_23 Kaan Kocatepeyi izliyordum sağlıksız beslenme ile ilgili bana sorular soruyorlar hamburger yedim kola içtim çocuğa bi zararı var mı diyorlar bilseler ki ellerindeki telefon en zararlı bınlarla kafalarını yormazlara getirdi adam🙈 onu dinledikten sonra karnımın üzerinde tutmuyorum telefonu ve yatarken uzak yere bırakıyorum elimden geldiği kadar tabi ayak bağı olduk hepten bu telefonlara😬
Gencanne33 ElanurEflin_23 2 normal dogum yaptım ve ellimden telefon hiç düşmedi bazen karnımın üzerine tutar bebegime nüzik dinletirdim şükürler olsun cocuklarım gayet iyi o kadar kendinizi kasmayın be gelirse sıkıtı stresten gelir Yiyin için keyfinize bakın kasmayın kendinizi bu güzel zamanlarınız birdaha gelmiyecek
ipekveatlas bisey olmaz ya ne radyasyonlar var etrafımızda.. benim de aynı sekilde sürekli elimdeydi doğum yaptım bebeğim sağlıklı allahın izniyle
Pineapplee ElanurEflin_23 radyasyondan çok bize verdiği mutluluğu düşünelim bence 😂 telefonumuz iki saat kaybolsa dünyamız basımıza yıkılır canımız sıkılır hemen sinir strees oluruz 😂😂