39+6 olarak dün öğlenden beri gelip giden sancılarım vardı.akşam 7 gibi hastaneye gittim 3cm açılma ile yatışım yapıldı.gece 4.15 geçede bebişim doğdu çok şükür 😍ama doğmadan kakasını yaptığı için kuvöze aldılar evimize getiremedim 😔inşallah çabuk toparlanır da bebeğimizi de alır geliriz