Ay henüz 14+5 ama bende sürekli idrar kaçıracakmisim gibiyim öyle hissettiğim an tutmaya çalışıyorum ama inanılmaz zor geliyo ev dubleks lavaboda yukarda çıkarken merdivenden ha yaptım ha yapicam oluyorum , şimdi böyle ise ilerde ne olur bilemiyorum 🤦🏻♀️Son aylarda mesaneye baskı yüzünden oluyo diye biliyorum ama şu an neden böyle anlamiyorum