Nevruzece Doğum parasını doğurduktan sonra 30,40 gün arasında yatıyor doğurduktan sonra sigortan olmasına gerek yok sadece doğmadan önce olman gerek
acemianneee_31 Nevruzece doğum parası dediğiniz ne kadar oluyor rapor parası var bide hani izine ayrılınca hesaba yatılan bu o mu
mydeno13 acemianneee_31 özele gidyorsanız normal 1 aylık rpaor alın verirse bi ay para alırsınız çalışıyor musunuz şuan
Nevruzece 3oglanannesi bu askeri ücrete göre değişiyor normal askeri ücret alan kişi 12 bin alıyor ama tabi askeri ücreti üstü çalışıp sigortası yüksekten yatan daha cok alır
mydeno13 fatmakoken1_ o zaman alamaz sınız doğum paranız siz doğum yaptık dan 55 gün sonra yatıyor eğer sigorta kesilirse vermez emin olmak için 170 i arayın isterseniz ama ben yatmaz diye biliyorum
Nevruzece fatmakoken1_ önemli olan Doğumdan önce 3 ay sigortalı olmak sonrası önemli değil yanı sen 32 rapor aldıysan Doğumdan önce ve sonra 16 izinlisin seni asla çıkaramaz
zls33 fatmakoken1_ 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası toplam 16 haftalık raporun olacak bu süreç icerisinde sigorta çıkışının olmaması lazım. Çıkış yaparsanız para alamazsınız. Benim alan arkadaşlarım hepsi de aynı şeyi söyledi
Nevruzece Klc 32 haftada alıyosun ama çalışmak istersen 37 kadar uzatıyorlar sonra zaten mecbur çıkmak zorunda kalıyosun