_akalin3 HmmG ben yaptırdım muhakkak öneririm ben rahım agzı yetmezlıgıne sahip bir hamıleyım bu hastalık bile orda cıkıyor ve şansınız artar
Bayancorek HmmG Yaptırdım. Gerekli görüyorum her ne kadar kesin tanı testi olmasada. Sonradan olası aksi bir durumda kendimi suçlu hissederim neden zamanında yaptırmadım diye. Hazırlıklı olmalı insan her şeye.
Pelinakcn HmmG yapılan şeyin ne size ne bebeğinize hiç zararı yok aksine bir sıkıntı varsa erken tanı oluyor. Ben yaptırdım, zaten ultrasonda bakılıyor ve kan veriyorsunuz o kadar. Bence yaptırılmalı
Mysaa HmmG imkanın varsa fetal dna yaptır direk kafan rahat eder canım hamilelik boyunca . İkili teste arada bi test ne dogru sonuç veriyor ne yanlış sonuç öyle dusun