Benim ilk gebeliğimde 16. Haftada aşırı şişmeye başladı normalde 36 numara giyerdim 38 numara terlik tatilde dar oluyordu ödemler gitti ama ayağım bir numara büyüdü 37 giymeye başladım doğumdan sonra bu gebeliğiöde de son haftalardayım aşırı ödemli ayaklarım ayakkabılarım olmuyor acaba bir numara daha büyür mü yoksa 37 olarak kalır mı bilmiyorım