Annesininkuzusu0911
Arkadaşlar çok kötü ishal oldum ne yapmam gerekiyor. Bu kadar kötü olduğumu hiç bilmiyorum. Ne yapmam gerekiyor. Hastaneye gitmek istiyorum ama tutamıyorum 2 dakikada bir geliyor 😞 Bebeğe bir zararı olur mu
gamzeysfgl
o dönemde bende yaşadım canım. Önce ishal, sonra kusma ve şiddetli mide yanması takip etti. bana gastrit demişti doktor serum taktı surup verdi 2 güne topladım. 30. haftaya gircem hala ara ara ishal oluyorum doktor olabilir dedi. Yine de doktora görünmekte fayda var tabii.
ArafalArafal
Gectigimiz hafta sonu ishl sikayeti ile doktora gittim tahlil sonucuna gore bagirsakda bakteri cikti doktor hemen yatis verdi durdurmak icin devami bebege zarar verirmis bende 27 haftalik hamileyim bence vakit kaybetmeden doktora gitmelisin