Ecoli28 Ben olsam annemi çağırırdım, loğusa ve doğum psikolojisiyle annelerin bizleri daha iyi anlayacağını düşünüyorum. Kayınvalidem sürekli o öyle olmaz bu böyle olmaz, ben beş tane doğurdum dediği için hassas dönemde anlaşamayacağımızı düşündüğüm için annemi istiyorum yanımda. En azından ilk tecrübemi annem yanımdayken edinmek istiyorum, emzirme, bebek tutuşu, bebeğin gazının alınması, bebeğin banyosu vs.annemden öğrenmek istiyorum. Sonrasında kayınvalidem istediği zaman gelsin