Herkese merhaba, benim bir hafta on gündür kasık ağrım ve buna eşlik eden akıntılarım var. Üzerimde sürekli bir uyku hali var ama gel gelelim uyuyamıyorum o ayrı ☺️ Karnım da şişlik var bunu adet yaklaşmasına bağlıyorum ama gene şüphe düştü içime bir de bugün göğüs uçlarımın kabarcık sivilce gibi şeyler çıktığını farkettim aynı zaman da gene göğüs ucumda kuruluk olmuş ve kabuk kabuk olmuş sizce bunlar gebelik belirtisi mi ? Şimdiden teşekkürler