Esracumaliii
Banada magnezyum vermisti canim doktor kasilmana bagli 1 veya 2 icebilirsin demisti suan 38 haftaligim asiri derecede 20 haftaya girdim kasilmalar basladi hemde 2 3 ne ki 10 a yakin oluyordu ama rahim aylar oncesinden kendini doguma hazirliyor demisti doktor kasilma olmadığı zaman isler zorlasiyor dedi kasilma olmasi bir yandan iyiymis tabi ama sık takip etmek lazim magnezyum vetir muhtelemen doktorun🙏🏻