Nunu19 Kızlar merhaba ev ve çocuk odası için renk öneriniz var mı görselli atarsanız marka kod ile daha çok iyi olur 🙂
Deletedmom73711 Nunu19 Eğer iki renk yapacaksanız filli boya momento max Ladin ve Çisil çok beğeniyorum, kartelasına sitesinden bakabilirsiniz. Ben oda yapmayacağım ama yapsaydım kesinlikle bunu tercih ederdim veya yine filli boya momento max Keten ve Nuga
aylinpalaa Nunu19 benim salonum ve yatak odam marshall yağmur bulutu renginde çok tatlı bir gri bi bakın isterseniz 😊