35 haftalık olduk kontrolde nst de sancılarım 4 dk bir 50 60 larda çıktı ilaç serum verilip sancılar durdurulmaya çalışıldı bi kaç defa nst ye bağlandım hep aynıydı benim hiç bi hissiyatım yoktu sadece sancı grlfiğinde rahim kadılması hissettim ağrısız acısız yaşayan var mı