seymen milas'ta yaşıyoruz, havalar yeni serinledi gibi ama yine de sıcak...ben de fark ettim onu, sıcak basınca artıyor gibi. Doğumdan kaç gün sonra geçti sizinki, izi falan kaldı mı? Bizi en iyi yaşayan anlar, kaşıntının tarifi yok :(( duşa giriyorum ama çıkınca en fazla yarım saat sonra tekrar başlıyor. Gündüz pek kaşıntı yok, ama gece olsun istemiyorum :(( 39. Haftadayim, 8 günüm var, erkenden bu hastalığa düşenlere Allah yardım etsin 🙏 sanırım bu acıdan sonra doğum sancısı hafif gelecek