Gamzeates Kızlar bugün tam 30 haftalığız ama belimde ve karnım da ara ara regli ağrısı gibi ağrı oluyor yalancı sancı mı acaba anlayamadım pek ikinci hamileliğim hala anlayamıyorum 🙈🤦♀️ sizde de oluyor mu
Emineklccc Gamzeates tesadüfe bak bende post acacaktim daha 30 haftalik oldu bebegim cok feci bel agrisi kasık ağrısı var ikinci hamileligim de ilkinde böyle olmadi🤦♀️😄
Gamzeates Aliyegunes gittim canım acildeydim yorulduğum için olabilirmiş bol dinlen dedi su iç dedi bir de bebiş doğum pozisyonuna geçmiş baş aşağıymış zaten baskı hissediyordum
Feride11_ Gamzeates bende 32+4deym 2gundur aynı ağrı oluyordu doktoruma yazdım yorulmussndr dinlen geçmezse gel dedi 2 gün dinlendim şükür bugün o ağrı olmadı evt kendimide yormustum birazcık
Aliyegunes Gamzeates benimde ikinci kzim hatta dün doktora gttm nts de sancı çıkmadı ama inanailmaz bacak ağrım var
Gamzeates Feride11_ çokta yormamıştım kendimi halbuki yavaş yavaş ağırlaşıyoruz sanırım çok geçmiş olsun size de
Aliyegunes Gamzeates kız bebeisler bı başka bn iki duyguyu yaşamak istedim ama eşim kız cocukrini çok seviyor bnde şimdi iyiki kızım oluyor diyorm ccok gzel iki prrenses ❤️