ebrue Tam da 13. Haftada inanılmaz ömrüm boyunca yaşamadığım bi baş ağrısı çektim 3 gün boyunca kesintisiz devam etti. Ben gebelik zehirlenmesinden korkup gittim muayene yapıldı kan idrar araştırıldı yok hiç birşey gebelikle alakalı dendi çok şükür. Ve o hafta bitimi kendiliğinden geçti gitti ara ara olur ama o derece değil. Parolla idare edin şimdilik geçecektir.