_momy_ ben 31. haftadayım. Sırt, bel, kasık ağrısı yaşıyorum. Doğumla ilgili olduğunu sanmıyorum. Bu haftalarda rahim artık iyice büyüdüğü için bu bölgelerde ağrı, kramp olması çok normal. Magnezyumu düzenli kullanın, faydasını mutlaka görürsünüz. En önemlisi de kendinizi strese sokmayın, en faydalı çözüm bu aslında😊