Benim ilk bebeğim erken döndü 20 Li haftalardı ama tam hatırlayamıyorum şimdi ikinciye hamileyim 32+5 olduk hala dönmedi makat gelişli dönmesini istiyorum ilkim normal doğum bu da normal olsun istiyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama dün akşam üstü karnımın belli kısmına bi kramp dikik gibi bişey girdi kopırdayamadım hareket edemedim acaba dönmüş olabilir mi yarım saat geçmedi doktorumu aradım gelmene gerek yok karnını sıcak tut dedi sonra geçti inşallah döner ya