Ogretmen1anne Ozlemyeni O bende de var ya tekmesi zaten yanlardan da çok acıtıyor. Kasığa vurduğunda daha kötü acıtıyor
Ozlemyeni Ogretmen1anne bende ogretmenim artik okul cok zorlamaya basladi ayakta durmak ders anlatmak.hele kasiga vurunca🤦♀️Akınti var kasikta agri var dogacak mi bu cocuk duye telasa kapiliyorum
Ogretmen1anne Ozlemyeni Ayy çok iyi anlıyorum sizi 😬😬 Ben de zorlanıyorum oturup kalkıyorum sürekli ders anlatmak için. Son haftalar ama bu haftada gidince rapor almaya başlıcam ben yeter artık 😅 Bir de ders programım çok kötü hiç gidesim gelmiyor
Ozlemyeni Ogretmen1anne bende haftaya rapor alicam diye dusunuyorum.nefes bile alamiyorum artik okulda.oturup kalkmak merdiven cikmak cok zorluyo
Deemetibostnci Ozlemyeni benim 15 gündür var ped koysam yeri birde kokolu sarı günde üç defa çamasır değiştiriyorum perşembe randevu sonun da alabildim bakalım nedicek
Ogretmen1anne Ozlemyeni Aynı şekilde ben de haftaya rapor alıcam dediğiniz gibi sınıfta sanki nefes alamıyorum ruhum daralıyo 😅