Kızlar benim ikinci hamileliğim 10+2 yiz bugun cok sukur. Kasıklarım şiş gibi adet olamadığımız zamanlar karnımız sısıyordu ya aynen oyle. Gören karnın cıkmıs dıyor ıkıncı gebelikte daha çabuk mu çıkıyor acaba bana mı öyle gelmiyor ? Oğlumda da karnım çok büyüktü 7 aylıkken doğuma gıdıcem sanıyorlardı ama erkenden çıkmamıştı onda karnım .İri bir bebek olduğu ıcın karnım büyüktü.İkinci gebelıgınde karnı erken çıkan varmı aranızda ya da çevrenizde ?