Canankk Arkadaslar progestan kullandığım ıcın akıntım oluyor ilacın fazlası gerı gelıyor fakat afedersiniz akıntım bıraz sıvı oluyor, sızde de boyle mi yoksa bır anormallik mı var acaba? Bilgilendirirseniz sevinirim, tesekkurler.
anneyimmm42 Canankk aynı şekilde bende de oluyor canım doktoruma sordum hatta rahim ağzı açıklığına falan baktı normal dedi fitilin akıntısı
Canankk Sadriye35 evet oyle oluyor, sımdıye kadar muayenelerde bır sey cıkmadı suları da ıyı dedı doktor her defasında ama yıne de aklıma takılıyor her defasında. Olabılıyormus sanırım progestandan dolayı…
Sadriye35 Canankk benim de dün öyleydi hep olmuyor o su gibi akıntı ama arada olunca da suyum mu sızıyor acaba diye endişeleniyorum
3oglanannesi Canankk ilk kalkınca sıvı oluyor gğn içinde beyaz beyaz geliyor fazlasını atıyor normal yani