Buse-5 Normal doğumda illa karnın düşmesi mi gerekiyor böyle birşey var mı ? Karnı düşmeden normal doğum yapan var mı ?
Jadeksc Buse-5 Ben🙋🏻♀️ karnimin düştüğünü hic goremedik doguma giderken bile top yutmus gibiydim. 40+1 de gelmişti kızım. Zaten hastanede nstye bağli bir sekilde hep yatirmislardi. Dogum aninda aniden indi heralde yani 😂