Sulle_1204 bnm bebgimde tek arter tek ven damari mevcut 37 ye kadar killo alimi olur ondan sonra durur dedi doktorlar 7 doktora gittim hepside ayni seyi soyledi fazla bekletmenin anlami olmadigini bide ilk dogumumda 31 haftalik dogdu bunun o kadar erken gelmemesi icin herseyi yaptim sukur bu zamana geldik o damar 3 olmasi gerekirken bnm bebegimde 2 ve damarin biri iki islev gordugu icin cok yoruluyomus fazla dursa bile beni ve bebegimi etkilermis o yuzden canm